Servei d'Atenció al Client (queixes i reclamacions)

El Servei d'Atenció al Client (SAC) atén exclusivament les queixes i les reclamacions dels clients de l'ICF referides als seus interessos i drets legalment reconeguts. El seu funcionament es regula pel Reglament per a la Defensa del Client del Grup ICF.

Atenció: per a qualsevol altra consulta relacionada amb els productes, els serveis o l'Espai Client de l'ICF, accedeix a l'apartat de contacte.

Per presentar una queixa o una reclamació, ha d'omplir el formulari del Servei d'Atenció al Client de l'ICF i enviar-lo a través d'una de les tres vies habilitades:

  • Per correu electrònic a l'adreça sac@icf.cat.

  • Per correu postal enviant una carta a la seu de l'ICF (Gran Via de les Corts Catalanes, 635 | Barcelona, 08010) dirigida a “ICF - Servei d'Atenció al Client”.

  • Presencialment a la seu de l'ICF (Gran Via de les Corts Catalanes, 635 | Barcelona, 08010).

La queixa o reclamació es resoldrà en el termini de dos mesos des de la seva presentació.

Formulari del Servei d'Atenció al Client de l'ICF

PDF