El Servei d'Atenció al Client (SAC) atén exclusivament les queixes i les reclamacions dels clients de l'ICF referides als seus interessos i drets legalment reconeguts. El seu funcionament es regula pel Reglament per a la Defensa del Client del Grup ICF.
Atenció: per a qualsevol altra consulta relacionada amb els productes, els serveis o l'Espai Client de l'ICF, accedeix a l'apartat de contacte.
Per presentar una queixa o una reclamació, ha d'omplir el formulari del Servei d'Atenció al Client de l'ICF i enviar-lo a través d'una de les tres vies habilitades:
- Per correu electrònic a l'adreça sac@icf.cat.
- Per correu postal enviant una carta a la seu de l'ICF (Gran Via de les Corts Catalanes, 635 | Barcelona, 08010) dirigida a “ICF - Servei d'Atenció al Client”.
- Presencialment a la seu de l'ICF (Gran Via de les Corts Catalanes, 635 | Barcelona, 08010).
La queixa o reclamació es resoldrà en el termini de dos mesos des de la seva presentació.
Formulari del Servei d'Atenció al Client de l'ICF
Normativa de transparència i protecció de clients dels serveis financers: